loading...
New Day
علیرضا عباسی بازدید : 343 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (4)
http://topnews.net.nz/data/Google-Chrome-logo.jpg


مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

دانلود در ادامه مطلب...

علیرضا عباسی بازدید : 325 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.

 

 

http://download.angrybirds.com/assets/landingpage/abr_screenshot.png

دانلود در ادامه مطلب...

علیرضا عباسی بازدید : 243 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)

گزارشی جدید نشان می دهد محبوبیت سیستم عامل گوگل و برنامه های جانبی آن در سال 2011 جهشی شگفت انگیز داشته است به شکلی که می توان سال 2011 را سال اندرویدی نامید.

 

731236 orig


کاربران گوشی های هوشمند در سال 2011 بیش از 10 میلیارد برنامه جانبی ویژه اندروید گوگل را دانلود کرده اند اما این رقم نهایی نیست و اندروید روز به روز در حال گسترده تر شدن است، زمانی که "لری پیج" و "سرگئی برین" در سال 1998 شرکت گوگل را پایه گذاری کردند، لوگوی این شرکت بی دلیل توسط استاد طراحی دانشگاه استنفورد خلق نشده است.

با این همه برین و پیچ حتی فکرش را نمی کردند که روزی بیش از هشت میلیارد برنامه جانبی موبایل ویژه سیستم عامل اندروید گوگل توسط کاربران دانلود شوند. در این سال که شاید بتوان آن را سال اندروید نامید، سیستم عامل رایگان و منبع باز گوگل چنان با تولیدکنندگان صنعت موبایل در سرتاسر جهان سازگاری پیدا کرد که در حال حاضر اکثریت تلفنهای هوشمند در جهان مجهز به این سیستم عامل هستند و برنامه های جانبی آن را استفاده می کنند.

هم اکنون تعداد کلی برنامه های دانلود شده در جهان کمی بیشتر از 10 میلیارد است. برنامه های این سیستم عامل در میان 190 کشور جهان دانلود می شوند که در این میان کره جنوبی رتبه اول بیشترین دانلودها را به خود اختصاص داده و در پی آن کشورهای تایوان، آمریکا، سنگاپور و شمال اروپا در دسته کشورهایی با بالاترین سطح نرم افزار اندرویدی قرار دارند.

یک چهارم تمامی دانلودهای انجام شده به بازی ها اختصاص دارند. به گفته گوگل دانلود اولین یک میلیارد برنامه اندرویدی از فروشگاه اندروید گوگل 20 ماه طول کشید، در حالی که دومین یک میلیارد نرم افزار در عرض پنج ماه دانلود شد اما سومین یک میلیارد نرم افزار در عرض تنها دو ماه دانلود شده است و این سرعت بسیار بالای گسترش برنامه های جانبی و سیستم عامل اندروید را در میان کاربران نشان می دهد. هم اکنون بیش از نیم میلیون تلفن اندرویدی به صورت روزانه در سرتاسر جهان فعال می شوند و این رشد با شتابی بالا رو به افزایش است.

آمارهای گوگل نشان می دهد در سال 2011 در هر هفته بیش از 100 میلیون واژه توسط نرم افزار ترجمه گوگل به زبانهای مختلف ترجمه شده اند و 12 میلیارد مایل مسافت بر روی نرم افزار نقشه های گوگل مسیریابی شده اند. همچنین محبوب ترین زمان دانلود برنامه ها یکشنبه ها ساعت 9 عصر بوده و زمانی از روز که کمترین محبوبیت را برای دانلود نرم افزار دارد دوشنبه ها ساعت 4 بامداد اعلام شده است.

بر اساس گزارش تلگراف، همچنین در سال 2011 در حدود 25.6 درصد از برنامه های دانلود شده را بازی ها، 12.2 درصد را برنامه های سرگرمی، 11.2 درصد را ابزارها، 6.5 درصد را ارتباطات، 4.7 درصد را برنامه های تولیدی، 4.5 درصد را برنامه های شخصی سازی، 4.3 درصد برنامه های ویژه موسیقی، 4.1 درصد برنامه های اجتماعی، 3.7 درصد برنامه های رسانه و ویدیویی و 3.6 درصد را برنامه های بومی و مرتبط با سفر تشکیل داده اند.

علیرضا عباسی بازدید : 281 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)

http://www.pclaunches.com/wp-content/uploads/2011/11/glass-keyboard-mouse.jpg

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید از لوازم و محصولاتی با طراحی و ساختار منحصر به فرد و متفاوت استفاده کنید، بهتر است این خبر را بخوانید.

یک کیبورد و ماوس جدید با طراحی «جیسون گیدینگز» به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصولات ساختار شیشه‌ای و تمام لمسی دارند.

شیشه به‌کار رفته در این ماوس و کیبورد کاملا گرمادیده است و به این دلیل به گرمای انگشت دست کاربران حساس است. این محصولات هیچ قسمت جدا شدنی نداشته و کاملا ضدآب و ضد ضربه هستند. طراحی مفهومی این محصولات احتمالا بیشتر مورد توجه کاربران حرفه‌ای و طرفداران تکنولوژی قرار می‌گیرد. کلیدهای این کیبورد و ماوس دارای نور پس زمینه LED هستند تا به این ترتیب امکان کار با آنها در شرایط مختلف برای کاربرانش فراهم باشد.

با این همه اما شاید اگر علاقه‌مندان به این ماوس کیبورد قیمت عرضه آن را بدانند ترجیح بدهند برای خرید آن‌ نقشه‌ای نکشند؛ چون این محصولات با قیمتی گران و برابر 50 هزار دلار به بازار عرضه می‌شوند. این ماوس و کیبورد قرار است از اولین روز از سال میلادی جدید به صورت رسمی روانه بازار شوند.

علیرضا عباسی بازدید : 385 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)


یکی از تفاوت های اصلی واسط گرافیکی سیستم عامل مکینتاش نسبت به ویندوز داشتن یک نوار زیبا و جذاب به نام Dock است که علاوه بر جلوه ی خاص به این سیستم عامل دسترسی به نرم افزارها را فوق العاده ساده می کند. XWindows Dock نام نرم افزاری رایگان و جالب است که این نوار زیبا را به ویندوز می آورد تا کاربران این سیستم عامل محبوب هم بتوانند از این تولبار زیبا بهره بگیرند و سریعتر به گزینه های مورد نظر دست پیدا کنند. امکان قرار گیری در چهار جهت صفحه نمایش به دلخواه کاربر ، قابلیت پنهان شدن به صورت خودکار و ظاهر شدن دوباره ، هماهنگی با چند مانیتوره بودن سیستم ، اضافه کردن آیکن بیشتر نرم افزارها به صورت خودکار در تولبار ، انیمیشن ها و سایه گذاری در نسخه جدید که به جذاب تر شدن نرم افزار کمک می کند و چندین و چند قابلیت دیگر که در XWindows Dock به چشم می خورند می توانند دلیل خوبی باشند تا شما کاربران این ابزار کاملا رایگان را دانلود نمائید.

دانلود در ادامه مطلب...

علیرضا عباسی بازدید : 227 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

شاهد هستیم تعداد زیادی سرویس وبلاگدهی افتتاح می شوند و اکثر آنها نیز بدون هیچ پشتوانه فنی و اداری برای پیشبرد وظایف یک سرویس وبلاگدهی نسبت به وبلاگنویسانش راه اندازی شده اند. در این میان باید از احداث کنندگان چنین سرویس هایی که از همان ابتدا شکست آنها قابل پیش بینی است ، پرسید که با چه انگیزه ای و در حقیقت با چه هدف و برنامه ای اقدام به راه اندازی سرویس های وبلاگدهی می نمایید؟


ایران وب نیوز به عنوان سایتی که اخبار سایت های ایرانی را منتشر میکند کم و بیش در جریان سایت هایی که راه اندازی می شوند قرار دارد و طی چند ماه فعالیت این سایت طبق آمارهایی که به دست آمده میتوان گفت که سرویس های وبلاگدهی رشد قارچ مانندی داشته اند. با نگاه اول به اکثر چنین سرویس هایی مشخص می شود که از سیستم های آماده وجود در وب و یا سیستم وردپرس برای راه اندازی سرویس استفاده شده است. واضح و مشخص است که برای احداث یک سرویس وبلاگدهی معتبر و موفق ابتدا نیاز به سایتی طراحی شده با اصول و مبانی فنی است نه سیستم های آماده و پر از نقص موجود در اینترنت یا سیستم سنگین وردپرس که در آینده موجب بار سنگین روی سرورهای سرویس دهنده و در نتیجه شکست ، خواهد شد.

باید در صحبتی با چنین مدیرانی گفت که دوستان عزیز ، سرویس وبلاگدهی بار مسئولیتی را بر دوش شما قرار میدهد. هزاران سایت با موضوعات مختلف راه اندازی کنید و هروقت مشکلی پیش آمد آنها را تعطیل کنید ، مهم نیست! شما در حال مدیریت یک سایت شخصی بودید که کاربرانی داشت و آنها از مطالب یا خدمات شما استفاده میکردند و ۱۰۰درصد مسئولیت نگهداری سایت برعهده شما بوده است و میتوانید به راحتی سایت را تعطیل نمایید. ولی وقتی بحث سرویس وبلاگدهی مطرح می شود اینطور نیست. شما وظیفه نگهداری اطلاعات وبلاگنویسان را گردن گرفته اید و اختیار در دستان خودتان نیست باید به فکر وبلاگنویسانتان باشید. آیا توانایی فنی برای این مسئولیت دارید؟ آیا گذر از مسائل فنی میتوانید از نظر اداری به مدیریت چنین سرویس هایی و مشکلاتی که در آینده از نظر قضایی ایجاد خواهد شد مقابله کنید؟

ایران وب نیوز و نویز گرافیک قصد دارد برای آگاهی بیشتر چنین مدیرانی که با اطلاعات اندک و تحقیق های ناقص اقدام به راه اندازی سرویس های وبلاگدهی می نماید پیش نیازهایی که برای دارا بودن یک سرویس وبلاگدهی موفق لازم است را به طور اجمالی نام ببرد.

برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی سرویس وبلاگدهی

مسلم است که شما نمیتوانید با سیستم های آماده در سایت های اسکریپت سرویس وبلاگدهی معتبر و موفقی راه اندازی کنید. اکثر سیستم های موجود دارای نقص های امنیتی و اشکلات در نحوه ذخیره سازی اطلاعات در بانک اطلاعاتی و در نتیجه خرابی های مکرر و مسائل امنیتی شدید هستند. پس ضروری است که سیستم سرویس وبلاگدهی شما اختصاصی و همچنین قدرتمند و توسط تیم مخصوص خودش طراحی و پیاده سازی شده باشد تا در صورتی هر مشکل فنی یا امنیتی پیش آمد امکان بررسی نقاط ضعف وجود داشته باشد.

مدیریت سرویس وبلاگدهی

اینطور فکر نکنید که سرویس را راه انداختید حال وبلاگنویس شروع به نوشتن میکند و شما فقط نظاره گر خواهید بود! به طور کل وبسایت های خدماتی وقت بیشتری نسبت به دیگر سرویس ها نیاز دارند. سرویس وبلاگدهی بهتر است مجوز فعالیت از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی! داشته باشد تا رسیدگی مشکلات در آینده راحت تر باشد و حداقل در این زمینه مطمئن باشید که دردسر نخواهید داشت. از طرفی برای آنکه در همان ابتدای کار سرویس وبلاگدهی به عنوان سرویس خاطی شناخته نشوید باید به مطالب وبلاگنویسانتان توجه داشته باشید و آنها را بررسی نمایید

ادامه ی بحث در ادامه مطلب.......

علیرضا عباسی بازدید : 357 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

http://screenshots.en.sftcdn.net/blog/en/2011/05/google-chrome-canary.jpg

جدیدترین آمار منتشر شده توسط StatCounter نشان می‌دهد مرورگر کروم با تثبیت وضعیت خود به طور کامل مرورگر فایرفاکس را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فارس به نقل از اینفوورلد، در حالی که طی سه ماه گذشته مرورگر کروم در برخی کشورها توانسته بود از فایرفاکس جلو بزند، حال تعداد کاربران این مرورگر در مجموع بیشتر از مرورگر کروم شده و همین مساله زنگ خطر را برای بنیاد موزیلا طراح مرورگر فایرفاکس به صدا درآورده است.

بر اساس همین آمار سهم مرورگر کروم در بازار جهانی در ماه نوامبر از مرز 25.69 درصد گذشته و در مقابل سهم فایرفاکس تنها 25.23 درصد است. البته مرورگر IE مایکروسافت کماکان با سهم 40.63 درصدی صدرنشین است ولی این شرکت هم از روزهای اوج خود که بیش از 90 درصد بازار را در کنترل داشت فاصله گرفته است.

فایرفاکس بیشترین سهم از بازار مرورگرهای اینترنتی را با سهم 32.21 درصدی در نوامبر سال 2009 تجربه کرد. اما با بهبود کیفیت نسخه های تازه مرورگر IE و همین طور از راه رسیدن مرورگر کروم نزول جایگاه فایرفاکس هم به تدریج آغاز شد.

سرعت مناسب و رابط کاربری بهتر در مقایسه با فایرفاکس عامل اصلی ارتقای جایگاه کروم اعلام شده است.

علیرضا عباسی بازدید : 223 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

یكی از تحلیل‌گران اپل مدعی شده است كه این شركت یك دستگاه تلویزیون جدید را كریسمس سال آینده رونمایی خواهد كرد.

http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim//2010/09/01/whatis_gallery_slide120100901.jpg

جین مانستر اعلام كرد كه این محصول موسوم به "iTV" در سراسر جهان و در فصل تعطیلات رونمایی خواهد شد.

وی معتقد است كه این محصول استحقاق این را دارد كه كاربران تا زمان رونمایی آن و پیش از خرید دستگاه تلویزیون جدید خود صبر كنند.

مانستر همچنین گفته است كه این دستگاه جدید در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود اما قیمت آن، دو برابر قیمت یك دستگاه‌های تلویزیون دیگر است كه این مبلغ اضافی به دلیل ادغام جامع این دستگاه با دیگر سرویس‌های اپل از جمله نرم‌افزار دستیار شخصی Siri اپل و یا برنامه‌های كاربردی آی‌پد و آی‌فون خواهد بود.

علیرضا عباسی بازدید : 195 دوشنبه 14 آذر 1390 نظرات (0)


نسخه های جدید اندروید مانند Ice Cream Sandwich از این به بعد فقط مخصوص دستگاه های همراه نخواهند بود. دو هفته پیش، ویرایش چهارم اندروید توسط گوگل برای گوشی های هوشمند (که از پردازنده های مبتنی بر ARM بهره می برند) ارائه شد و حالا دست اندرکاران پروژه Android x86 اولین نسخه این سیستم عامل را برای سیستم های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD (یعنی همان کامپیوتر های دسکتاپ و لپ تاپ ها) منتشر کردند.

نسخه اول بسیار ابتدایی بوده و فاقد توانایی های کافی از جمله پخش صوت و تصویر، اترنت (امکانات شبکه) و سرعت مناسب سخت افزار، به خصوص در تراشه های اینتل است. با این حال تبدیل این سیستم عامل برای پردازنده های x86 با این سرعت، حیرت انگیز است. توسعه دهندگان این پروژه هم اکنون در حال تلاش برای بهینه سازی این نسخه اندروید هستند.

به گزارش Liliputing.com اولین نسخه Android-x86 برای تبلت های مبتنی بر تراشه های AMD Brazos مثل MSI WindPad 110W و Acer Iconica Tab W500 بهینه شده است. این نسخه بیشتر برای حرفه ای ها طراحی شده و البته در بعد گرافیکی هنوز لبه ها اندکی تیز و خشن هستند. با این وجود WiFi و پشتیبانی از صفحه لمسی در این نسخه اولیه به خوبی عمل می کنند.

اندروید در مسیر توسعه خود راهی درست شبیه مایکروسافت را در پیش گرفته است. مایکروسافت بنا دارد در سال 2012 ویندوز 8 را ارائه کند و این سیستم عامل قرار است هم روی کامپیوترهای شخصی و هم روی گوشی های هوشمند قابل نصب باشد. این که بگوییم اندروید در این زمینه جا پای مایکروسافت گذاشته و از آن جلوتر رفته سخن بی ربطی است. چرا که توسعه اندروید برای کامپیوترهای شخصی اقدامی خیلی جدی از سوی گوگل نیست و از سویی بنا به وعده مایکروسافت، ویندوز 8 در زمان ارائه بسیار پیشرفته تر و بهینه تر از این سیستم عامل متن باز (اندروید) خواهد بود.

انگار همین دیروز بود که نسخه های متوالی اندروید که بر اساس حروف الفبا چیده شده اند معرفی شدند. اسم های با مزه ای چون Cupcake (همان کیک یزدی خودمان)، Donut (نوعی پیراشکی)، Éclair (شیرینی خامه ای)، Froyo (ماست منجمد)، Gingerbread (نان زنجفیلی) و Honeycomb (شانه عسل)! حالا با معرفی Ice Cream Sandwich (ساندویچ بستنی)، کامپیوترهای شخصی نیز از این دسرها بی بهره نمی مانند.

اگر شما هم تمایل دارید اندروید 4 را برروی کامپیوتر خود نصب کنید به سایتAndroid x86مراجعه کنید.

علیرضا عباسی بازدید : 577 شنبه 28 آبان 1390 نظرات (1)

سلام دوستان ....

همون طور که دیدید مهران در آکادمی موسیقی گوگوش اول شد

خداییش مهران حقش بود که برنده بشه

ولی من از اول شدنش زیاد خوشحال نشدم!!!!!!!!!

خوب بازم مرسی از نظرات و انتقاد های دلکرم کننده ی شما.....

علیرضا عباسی بازدید : 2397 شنبه 21 آبان 1390 نظرات (0)

با سلام و خیر مقدم به بازدیدکنندگان سایت میخواستم بهتون اطلاع بدم که آهنگهای هفته ی چهارم آکادمی گوگوش در سایت گذاشته شد و در آینده نیز قرار داده خوهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب برید

::::نظر نشه فراموش::::

علیرضا عباسی بازدید : 175 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)

شركت ارتباط همراه گويا اروند اقدام به توليد گوشي هوشمند G1 با صفحه تمام لمسي 4/1 اينچ ، دوربين 5 مگاپيكسل ، سيستم عامل آندرويد نسخه 2/3 نموده است.
اين گوشي جزء گوشي هاي نسل سوم (3G) بوده و تكنولو‍ژي مكالمه ويدئوئي را پشتيباني مي كند،صفحه لمسي اين گوشي از نوع حرارتي بوده و بسيار سريع و روان است .
حافظه اين گوشي 16 گيگ RAM خارجي مي باشد.بر روي اين گوشي نرم افزار بازار نصب شده تا كاربران بتوانند انواع نرم افزارهاي مورد نياز خود را از آن بگيرند.
شبكه ي wi-fi ، سيستم GPS و سيستم راه بري(فکرکنم منظور ناوبری باشد!) از مزاياي ديگر اين گوشي مي باشد.
سيستم عامل اين گوشي كاملاً فارسي بوده و به طور بسيار ساده اي طراحي گرديده است

عکس های این گوشی در ادامه مطلب

از دست ندید!!!!.

علیرضا عباسی بازدید : 5857 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)

با سلام و خیر مقدم به بازدیدکنندگان سایت میخواستم بهتون اطلاع بدم که آهنگهای هفته ی سوم آکادمی گوگوش در سایت گذاشته شد و در آینده نیز قرار داده خوهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب برید

::::نظر نشه فراموش::::

علیرضا عباسی بازدید : 257 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

در سایتی که امروز به شما معرفی می کنیم ، می توانید پیج رنک بعدی سایت خود را ببینید. همانطور که می دونید گوگل هر چند ماه یکبار ، پیج رنک ها رو به روز رسانی می کنه و بعضی ها پیج رنکشون می ره بالا و بعضی ها هم یا پایین می ره یا سرجاش می مونه، این سایتی که به شما معرفی می شه ، پیج رنک دقیق شما در به روز رسانی بعدی گوگل رو حتی به صورت اعشاری نشون میده. برای مشاهده سایت به ادامه مطلب برید.

علیرضا عباسی بازدید : 599 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (2)

سایت,سایت سئو,سئو,سئو قالب

سئو بودن قالب برای افزایش بازدید و همینطور ایندکس شدن صفحات در گوگل بسیار مهم می باشد. و در عین حال کاری سخت و وقت گیر است. اما شاید ما بعد از سئو کردن قالب خودمان فکر کنیم که قالبمان کامل سئو شده هست و دیگر نیازی به سئو کردن نیست. اما سایتی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، به صورت آنلاین قالب شما رو چک کرده و مشکلات سئوی آن را به همراه درصد سئو بودن به شما خواهد گفت. همچنین می توانید آیکن درصد سئوی سایت خود را نیز بگیرید و در سایت خود قرار دهید. برای مشاهده سایت به ادامه مطلب بروید.

علیرضا عباسی بازدید : 189 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

شرکت های سونی و اریکسون ده سال است که به صورت مشترک در قالب مجموعه «سونی اریکسون» تلفن همراه تولید می کنند. اما به نظر می رسد بعد از یک دهه به این نتیجه رسیده اند که بهتر است دیگر به این همکاری ادامه ندهند. به همین خاطر امروز شرکت سونی اعلام کرد که قرار شده ۵۰ درصد سهم اریکسون در این شراکت را به قیمت ۱.۴۷ میلیارد دلار خریداری کند. با این خرید علاوه بر تکنولوژی و کارخانجات تولید موبایل سونی اریکسون، ۵ گروه از پتنت ها و حق امتیازهای مهم ثبت شده هم، از این پس متعلق به سونی خواهند بود.

این حرکت سونی نشان می دهد که این شرکت قویا می خواهد یک گام جدید و مهم در بازار تلفن های هوشمند بردارد و عقب ماندگی هایش را در این قسمت جبران کند. از این پس در کنار تبلت ها، دستگاه های بازی و لپ تاپ های سونی، دوباره شاهد موبایل های هوشمند سونی در سبد محصولات این شرکت خواهیم بود.

البته دو شرکت تا پایان سال ۲۰۱۱ در قالب «سونی اریکسون» به فعالیت خود ادامه می دهند و در حال بررسی شیوه و روال کاری جداشدن از ابتدای سال ۲۰۱۲ هستند.

هانس وستبرگ رئیس اریکسون می گوید:

ده سال پیش که این دو شرکت با هم ادغام شدند، دانش مشتری مداری سونی و تجربه تکنولوژی ارتباطی اریکسون به هم پیوست تا این ترکیب عالی، توسعه و آینده تلفن ها را راهبری کند. امروز ما در یک گام منطقی و همپا با سونی تصمیم گرفتیم که آنها سهام سونی اریکسون را در اختیار بگیرند و آن را تبدیل به بخشی از دامنه وسیع ابزارهای کاربری شان کنند. ما هم، اکنون تمرکزمان را بیش از قبل بر روی ممکن ساختن ارتباط میان تمامی ابزارها می گذاریم. از قدرت بخش توسعه و تحقیق و گروه رهبری صنعتی مان، به همراه امکانات موجود بهره می گیریم و تلاش می کنیم تا دنیایی به معنای واقعی کلمه متصل به هم ایجاد کنیم.
حالا احتمالا باید از این پس منتظر محصولات جذاب جدیدی با برند سونی در بازار باشیم و ببینیم این شرکت چه شگفتی برایمان تدارک دیده است.
علیرضا عباسی بازدید : 1159 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

با سلام و خیر مقدم به بازدیدکنندگان سایت میخواستم بهتون اطلاع بدم که آهنگهای هفته ی دوم آکادمی گوگوش در سایت گذاشته شد و در آینده نیز قرار داده خوهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب برید

::::نظر نشه فراموش::::

علیرضا عباسی بازدید : 237 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

سلام دوستان

امروز میخوام بهترین مدل از میان لپ تاپ های دل رو بهتون معرفی کنم

مدل این لپ تاپ L502X از سری XPS میباشد

من خودم الان 2 ماهی میشه که من این لپ تاپ رو از شرکت زیگورات با قیمت 1 میلیون و 600 تومان با بلو ری خریدم

واقعا که لپ تاپ عالی هستش

RAM:6GB VGA:2GB CPU:INTEL CORE I 7 و......

برای خواندن اطلاعات بیشتر راجع با این مدل به ادامه مطلب برید

علیرضا عباسی بازدید : 1023 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (1)
http://www.softgozar.com/Image/TelerEditor/TNews/msftyoutube_610x346.png

شرکت مایکروسافت هک شدن کانال رسمی خود در وب سایت یوتیوب را تایید کرده است.

حملات مکرر به یوتیوب و هک شدن چند باره برخی کانال های رسمی مربوط به شرکت های بزرگ در این وب سایت موجب اعتراض و نارضایتی بسیاری از کاربران آن شده است.

این هک در روز یکشنبه رخ داده و به دنبال این اقدام تمامی ویدیوهای رسمی مایکروسافت در سایت یوتیوب پاک شده اند. آخرین ویدیوهای مایکروسافت در یوتیوب چند تبلیغ و آگهی بازرگانی بود که مانند دیگر ویدیوهای این شرکت دیگر در دسترس نیستند. مایکروسافت از سال 2006 تا به حال در یوتیوب فعال است.

کانال مایکروسافت در یوتیوب بیش از 24 هزار بیننده داشته و حال هکرها به جای ویدیوهای آن پیام ها یا تصاویر تمسخرآمیزی را قرار داده اند. مایکروسافت بعد از مدت کوتاهی وضعیت کانال خود در یوتیوب را به حالت عادی برگردانده و در اولین اقدام چهار ویدیوی پاک شده را مجددا در یوتیوب بارگذاری کرده است.

علیرضا عباسی بازدید : 173 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

ورژن جدید آنتی ویروس محبوب AVG Antivirus Pro 2012 12.0.1809 x86 x64

AVG Antivirus یکی از آنتی ویروس های بسیار خوب برای رایانه های خانگی می باشد. این آنتی ویروس از سیستم شما در مقابل انواع حملات مانند ویروس ها، تروجان ها، ابزارهای جاسوسی و … محافظت می کند. تمام فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید ابتدا توسط این آنتی ویروس برسی می شوند تا خطری سیستم شما را تهدید نکند. یکی از معایب اکثر آنتی ویروس ها کاهش سرعت سیستم پس از نصب آنهاست که این در حالی است با نصب آنتی ویروس ای وی جی سرعت سیستم شما افت چندانی پیدا نخواهد کرد. جالب است بدانید در این آنتی ویروس بخشی به نام Game Mode قرار دارد که با فعالسازی آن تمام پروسه های فعال که بیهوده در حال کار هستند غیرفعال می شوند تا بیشترین سرعت در هنگام بازی در اختیار کاربر قرار گیرد. مهندسان آزمایشگاه AVG به طور مداوم در حال پردازش و برسی فایل های مخرب جدید هستند و نتایج این تحقیقات را به صورت یک فایل آپدیت در اختیار کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت خود قرار می دهند. در واقع شما با آپدیت آنتی ویروس خود می توانید جدید ترین ویروس ها را توسط شرکت سازنده به آنتی ویروس سیستم خود معرفی کنید تا برنامه در هنگام برخورد با اینگونه فایل ها بتواند با آنها مقابله کند. یکی دیگر از ویژگی ها آنتی ویروس ای وی جی امنیت کامل کاربر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است به طوری که وقتی شما وارد اینگونه سایت ها می شوید تمام فایل هایی که به اشتراک می گذارید، پیغام هایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود، بر روی لینک هایی که کلیک کنید همه و همه توسط این آنتی ویروس مورد برسی قرار میگیرد تا به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما در اختیار افراد سودجو قرار نگیرد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

علیرضا عباسی بازدید : 5541 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

با سلام و خیر مقدم به بازدیدکنندگان سایت میخواستم بهتون اطلاع بدم که آهنگهای امسال آکادمی گوگوش در سایت گذاشته شد و در آینده نیز قرار داده خوهد شد.

برای دانلود به ادامه مطلب برید

::::نظر نشه فراموش::::

علیرضا عباسی بازدید : 619 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

سلام دوستان

امروز براتون یک آهنگ خیلی قشنگ از هلن گذاشته ام

من که خودم خیلی از این آهنگ خوشم میاد

نام اهنگ:فقط تو نیستی

نام خواننده:هلن

برای دانلود به ادامه مطلب برید

:::::::::::نظر نشه فراموش::::::::::::::

علیرضا عباسی بازدید : 219 جمعه 29 مهر 1390 نظرات (0)

ساخت و ویرایش حرفه ای تصاویر با نرم افزار Adobe Photoshop CS6 13.0

Adobe Photoshop یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش عکس در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه مخصوص افرادی است که با کارهای گرافیکی و همچنین عکاسان و تمام کسانی که به صورت حرفه ای با ویرایش عکس سروکار دارند می باشد. یک گرافیست به راحتی می تواند با استفاده از این نرم افزار تصاویری فوق العاده زیبا را در موضوعات گوناگون خلق نماید و یا یک عکاس با ایزارهای بسیار پیشرفته ویرایش عکس این نرم افزار برای ترمیم و رتوش عکس و سایر کارهای مورد نظر خود استفاده کند. همچنین جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS6 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش تصویر, بالا رفتن کیفیت عکس های ساخته شده, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید, افزایش دقت ابزارهای رسم در برنامه, اضافه شدن امکانات جدید جهت کار با عکس های سه بعدی, اضافه شدن ابزاری کشیدن نقاشی, بهبود ترتیب قرار گرفتن لایه ها, بهبود عملکرد ابزارهای ساخت تصاویر پانوراما, بهبود عملکرد ابزارهای کار با برنامه های تلفن همراه و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

علیرضا عباسی بازدید : 275 جمعه 29 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر چهره ویندوز7 به مکینتاش Mac Snow Leopard Skin Pack 2.1 For Win7

نرم افزارهای زیباساز و یا شبیه ساز وظیفه تغییر ظاهر ویندوز را برعهده دارند که چهره ویندوز شما را از حالت یکنواختی خارج می کند. Mac Snow Leopard Skin Pack 2.1 نام نسخه جدید نرم افزار زیباسازی است که محیط زیبای مکینتاش (Mac OS X) را روی ویندوز ۷ پیاده و شبیه سازی می کند. با نصب این نرم افزار تمامی افکت ها، صداها، نوار عنوان، صفحه خوش آمدگویی، آیکون ها و تصویر زمینه ویندوز ۷ شبیه به محیط سیستم عامل Mac Snow Leopard اپل خواهد شد که محیطی زیبا با امکانات دسترسی سریع را برای دسکتاپ و دیگر پنجره های ویندوز شما به ارمغان می آورد.

علیرضا عباسی بازدید : 199 دوشنبه 25 مهر 1390 نظرات (0)
افزونه جدید گوگل کروم این امکان را به کاربر می دهد تا از طریق مرورگر خود به کامپیوتر کاربر دیگر متصل شود.

IMAGE634537587562037314ماه ها کار بر روی پروژه «chromoting» سرانجام به نتیجه رسید و گوگل افزونه جدید خود، Chrome Remote Desktop، را منتشر کرد. با استفاده از این افزونه کاربر می تواند از طریق شبکه از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر وصل شود.

این افزونه که به صورت بتا منتشر شده، نسخه تحت مرورگر نرم افزارهای remote desktop موجود است. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی تیم گوگل کروم این افزونه «کاملا به صورت cross-platform طراحی شده و شما می توانید دو کامپیوتر که دارای مرورگر کروم باشند را بر روی هر یک از پلتفورم های ویندوز، لینوکس، مک و کروم بوک به هم متصل کنید.»

در حال حاضر برای استفاده از این امکان کروم، باید هر بار که قصد وصل شدن به کامپیوتر کاربر دیگر را دارید، کاربر مقابل اجازه اتصال را بدهد. بدین منظور بعد از ارسال درخواست از سوی شما، کاربر مقابل کد دسترسی (access code) منحصر به فرد تولید شده توسط مرورگر کروم خود را به اطلاع شما می رساند و شما با وارد کردن آن در مرورگر خود، امکان اتصال خواهید داشت. این کد برای هر بار دسترسی متفاوت خواهد بود.

IMAGE634537580528764961

IMAGE634537580533912970

در حال حاضر 23.6 درصد از کاربران اینترنت در جهان از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنند.

کروم بعد از اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس در جایگاه سوم قرار دارد. پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میلادی کروم به رتبه دوم صعود کند.

علیرضا عباسی بازدید : 1979 شنبه 16 مهر 1390 نظرات (0)

سلام دوستان

امروز یک آهنگ خـــــــــــــــیــــــــــــــــلــــــــــــــی قشنگ براتون گذاشتم

این آهنگ یک کار دو نفره هست از جنیفر لوپز و انریکه

حتما دانلود کنید

نام خواننده:Jennifer Lopez & Enrique Iglesias

نام آهنگ:mouth 2 mouth

برای دانلود به ادامه مطلب برید

::::::::::::نظر نشه فراموش::::::::::::::::

علیرضا عباسی بازدید : 199 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

از چند روز پیش به یاد دارید که سامسونگ گفته بودمنتظر یک چیز بزرگ باشید!؟حالا لازم نیست تا سه شنبه هفته آینده صبر کنید. چرا که سایت BGR می گوید به مشخصات فنی کامل پرچمدار جدید اندرویدی ها دست یافته است.

قرار بود نام این تلفن «نکسوس پرایم» باشد اما انگار با نام «گلکسی نکسوس» وارد بازار خواهد شد. سایت بی جی آر تصویر جدیدی از این تلفن ندارد اما مشخصات فنی به این شرح است:

- اندروید نسخه 4.0 Ice Cream Sandwich
- ضخامت ۹ میلیمتر
- نمایشگر بزرگ است: 4.65 اینچ با رزولوشن 1280 در 720 از نوع Super AMOLED HD که کمی هم خمیده است.
- پردازشگر TI OMAP 4460 dual-core Cortex A9 با سرعت 1.2GHz
- یک گیگابایت رم
- ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
- دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو
- پشتیبانی از فیلم برداری 1080p
- پشتیبانی از شبکه های LTE/HSPA
- Wi-Fi a/b/g/n
- چیپ NFC
- باطری 1,750 mAh

اگر این مشخصات را کنار هم بگذارید متوجه می شوید که با یک تلفن بسیار خوب روبرو هستید. ضمن اینکه روی این تلفن اندروید بدون هیچ رابط کاربری ثانویه در اختیار شما خواهد بود و یک قابلیت جالب روی این سیستم عامل این است که می توانید نقل و انتقال «دیتا» را برای هر اپلیکیشن به صورت مجزا کنترل کنید.

قسمت بد ماجرا هم اینجا است که خبر می رسد این تلفن قرار است در ابتدا فقط برای اپراتور ورایزون ارایه شود. اما اگر چند روز دیگر صبر داشته باشید، تصاویر و اطلاعات رسمی را همینجا در روزنو می خوانید.

علیرضا عباسی بازدید : 203 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

بی درنگ و خیلی سریع میریم سراغ گزارش


امشب هیجان زیادی برای آیفون جدید وجود داشت به گونه ای که هجوم کاربران وبلاگ نویسی زنده را با اختلال مواجه کرد. اما در نهایت اپل هیجان جدیدی برای کاربرانش به همراه نداشت. اما می توانید حالا گزارش این مراسم را اینجا بخوانید:

«خانم ها و آقایان، ارائه ما به زودی شروع می شود» این جمله ای بود که خیلی ها یک و نیم سال برایش انتظار کشیدند. پس از شایعات گسترده و وسیعی که درباره آیفون در اینترنت پخش شد، امروز وقت آن رسید تا چشممان به دیدنش باز شود! تیم کوک به مراسم می آید و به رسم استیو جابز جمله ای دوستانه به حاضران می گوید: « این اولین محصولی است که به عنوان مدیر عامل معرفی می کنم و قطعا شما این را نمی دانستید!» اما حاضران از کوچک بودن محل کنفرانس تعجب کرده اند. تیم کوک محل را یک مکان تاریخی می داند. مکانی که در آن آیپاد و مک بوک ایر معرفی شده اند.

تیم کوک کار را با رشد 23 درصدی مک در برابر رشد 4 درصدی پی سی شروع می کند. اپل اعلام کرده که سیستم عامل مک تا کنون 58 میلیون کاربر جمع کرده است. اما او می گوید این شرکت راه زیادی را پیش رو دارد. اپل به سهم 78 درصدی اش در بازار تبلت ها می بالد و می گوید که آیپاد با 45 میلیون فروش در یک سال، هنوز یکی از مهمترین محصولات اپل است. تیم کوک می گوید آیفون بیشترین رضایت را در مشتریان داشته و در حالی که سایر اسمارتفون ها رشد 74 درصدی داشته اند، ایفون رشد 125 درصدی را طی کرده است.

در عین حال اپل می گوید که آیفون هم اکنون در بازار جهانی تلفن ها فقط 5 درصد سهم دارد. رضایت مشتریان در آیپد هم نود و پنج درصد بوده است. حالا که بحث به سوی آیپد می رود، فورستال روی صحنه می آید تا از آن 500 هزار اپلیکیشنی بگوید که روی اپ استور وجود دارد. اپ های آیپد هم اکنون به 140 هزار می رسند. حالا باید در مورد نسخه 5 آی او اس صحبت کنیم. سیستم عاملی که بیش از 100 هزار توسعه دهنده دارد و در 12 اکتبر به صورت رایگان عرضه می شود. ادامه مطلب را از دست ندهید.

علیرضا عباسی بازدید : 543 سه شنبه 12 مهر 1390 نظرات (0)

سلام دوستان

امروز یک آهنگ خیلـــــــی زیبا از اندی گذاشتم

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

نام خواننده:Andy

نام آهنگ:Hana

برای دانلود به ادامه مطلب برید....

:::::::::::::::نظر نشه فراموش::::::::::::::::::

علیرضا عباسی بازدید : 277 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)


گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.


بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ DVD یا ۴۰ دیسک بلوری blue ray ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد DVD یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم


علیرضا عباسی بازدید : 38601 جمعه 08 مهر 1390 نظرات (2)

با سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی

امروز یک آهنگ خیلی قشنگ از جنیفر لوپز براتون گذاشتم

این آهنگ جدید ترین کار جنیفر هستش و بعد از آهنگ on the radio وارد بازار شد...

آهنگ خیلی زیبایی هست

دراصل قسمت هایی از آهنگ im into you جنیفر رو حذف کردن و قسمت های جدید تری رو به اون اضافه کردن
و آهنگ پاپی رو درست کردن

نام خواننده:Jennifer Lopez
نام آهنگ:Papi

برای دانلود به ادامه مطلب برید
:::::::::::::نظر نشه فراموش::::::::::::::

علیرضا عباسی بازدید : 195 جمعه 08 مهر 1390 نظرات (0)

بعد از ف-ی*ل*ت*ر شدن وبسایت اولم همون rouzeno.ir دیگه امیدی به ساخت وبسایت جدید نداشتم.
اما از دیروز دوباره به فکر این افتادم که یک وبسایت با نام جدید رو درست کنم.
اسم این وبسایتی که الان داخل هستید STORM web هست.
سعی خودم رو میکنم که حد اقل روزی یک مطلب رو بذارم
شما هم با نظرات خودتون از این وبسایت حمایت فرمایید!!!!
::::::::::::::::::::استورم به معنای کولاک یا طوفانی هست::::::::::::::::
پس به وبسایت طوفانی خوش آمدید.......

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 16,703
  • بازدید کلی : 169,357